Cookievoorkeuren
Vue Cinemas maakt gebruik van cookies om uw bezoek aan onze website zo makkelijk mogelijk te maken en af te stemmen op uw voorkeuren. Cookies die nodig zijn voor de werking van de website plaatsen we altijd.
Voor meer informatie, zie ons Cookiebeleid
Managementassistent/Office Manager (M/V/X)
VUE Cinemas Hoofdkantoor
Managementassistent/Office Manager (M/V/X)
Ben jij organisatorisch sterk, proactief, gastvrij en houd je moeiteloos overzicht in een dynamische internationale omgeving? Heb jij ervaring in het ondersteunen van senior management en werk je graag op het snijvlak van communicatie, organisatie en projectondersteuning? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als Managementassistent/Office Manager ondersteun je het directie- en managementteam bij uiteenlopende werkzaamheden. Je zorgt dat de dagelijkse gang van zaken soepel verloopt en fungeert als spil tussen interne en externe stakeholders. Naast de gebruikelijke managementondersteuning ben je verantwoordelijk voor projectondersteuning, interne en externe communicatie, het coördineren van vergunningsaanvragen, het uitvoeren van klanttevredenheidsonderzoeken en het opstellen van rapportages. Je organiseert events, verzorgt bestellingen voor het hoofdkantoor en de operatie en bewaakt de voortgang van lopende zaken. Ook voer je een aantal uur per week de functie van preventiemedewerker uit voor de collega’s op het hoofdkantoor.
Werkzaamheden
- Agendabeheer en voorbereiding van vergaderingen, presentaties en rapportages voor het managementteam alsmede bijhouden actielijsten en afspraken. (Directieoverleg en MT-overleg).
- Opmaken van diverse powerpointdocumenten en projectoverzichten.
- Ondersteunen bij en coördineren van uiteenlopende (internationale) projecten. (Uitrol nieuwe systemen, opening nieuwe bioscopen, teamdagen, uitjes, waarderingsmomenten (jubilea etc.)
- Voorbereiden van (internationale) reizen voor het managementteam, inclusief het boeken van vluchten en accommodatie.
- Verzorgen van interne en externe communicatie, inclusief opstellen en redigeren van correspondentie, nieuwsbrieven en memo’s.
- Beheren intranetsite, nieuws, nieuwe collega’s, aankondigingen, proceswijzigingen etc.
- Beheren en indienen van vergunningsaanvragen en opvolgen van goedkeuringsprocessen.
- Analyseren van klanttevredenheidsonderzoeken en opstellen van managementrapportages, doen van aanbevelingen.
- Ontvangen van gasten en onderhouden van contacten met interne afdelingen, externe partners en leveranciers.
- Voorbereiden en bewaken van budgetten, bestellingen en facturatie.
- Signaleren van verbeterkansen in processen en voorstellen doen voor optimalisatie.
- Coördineren van facilitaire zaken (voorraadbeheer, onderhoud, schoonmaak, etc.).
Gewenst profiel
- Je beschikt over een afgeronde hbo-opleiding in de richting van Office Management, Bedrijfskunde, Communicatie of vergelijkbaar.
- Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring als managementassistent, bij voorkeur binnen een internationale organisatie.
- Je hebt goede vaardigheden in opmaken van documenten en formats, zoals dtp-vaardigheden in Canva, indesign of soortgelijk.
- Je kent je weg in AI en gebruikt dit om je werk slimmer en efficiënter uit te voeren.
- Je bent communicatief sterk, discreet en hebt uitstekende organisatorische vaardigheden.
- Je werkt gestructureerd, denkt vooruit en kunt goed omgaan met vertrouwelijke informatie.
- Je hebt een uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal, in woord en geschrift.
- Je bent stressbestendig, proactief en weet goed prioriteiten te stellen.
- Je hebt een gastvrije houding. Als visitekaartje van het bedrijf weet je precies welke uitstraling en corporate hospitality skills daarbij horen.
- Je werkt vooral omdat je het leuk vindt om deel uit te maken van een veranderende en dynamische organisatie in het hart van de filmindustrie.
Wij bieden
- Een veelzijdige en verantwoordelijke functie binnen een internationale en dynamische werkomgeving.
- Een open en collegiale cultuur met ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling.
- Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Een moderne werkplek met hybride werkmogelijkheden.
- Modern kantoor aan de prachtige Houthaven van Amsterdam.
- Gezellig team met informele werksfeer.
- Een personeelspas om de leukste bioscoopfilms met introducee te bezoeken en korting op dranken en hapjes.
- Een leuke duo-collega om samen deze rol mee in te vullen.
Over de functie
De functie betreft een part-time dienstverband (20 uur per week), met standplaats Amsterdam op de woensdag, donderdag en vrijdag.
Over Vue Cinemas
Bij Vue Cinemas hebben wij één missie: de beste keuze in content leveren in combinatie met de nieuwste technologie in de meest indrukwekkende omgeving. Groei en innovatie staan hierbij centraal. Ons geheim? Ons talentvolle team van gemotiveerde en enthousiaste medewerkers. Door altijd een extra stap te zetten, bieden zij de bezoeker een ultieme filmbeleving die ze niet snel vergeten.
Van het moment dat ze binnenkomen tot het moment dat ze weggaan, leggen wij de bezoekers in de watten. Het beste beeld, geluid en de meest comfortabele stoelen: het ontbreekt onze gasten aan niets tijdens hun bioscoopbezoek. En zo hoort het!
Vue Cinemas is één van de belangrijkste spelers op het gebied van big screen entertainment. Met 209 bioscopen in tien landen zijn wij de grootste bioscoopketen in heel Europa.
Wil je nog wat meer informatie over Vue Cinemas? Bezoek www.vuecinemas.nl en ontdek alles over onze bioscopen.
